superhelden maken

pakket
voor thuis
superhelden maken

maak thuis je eigen superheld

meld je hier aan voor een gratis pakket

De pakketten zijn helaas op. Op zoek naar nog meer leuks? Kijk voor creatieve inspiratie op: www.friesmuseum.nl/thuisdoen

Hoe ziet jouw ideale superheld eruit? Maak er zelf een met dit superheldenpakket!
Ga je voor een badass zwarte look, een outfit met glitters of toch maar die onweerstaanbare rode cape? En waar komt jouw held eigenlijk vandaan? Misschien wel van de bodem van de oceaan, uit de ruimte, New York of Rusland? Laat je inspireren door Supertaus van kunstenaar Taus Makhacheva en maak samen je eigen superheld thuis.

Deze box is bedoeld voor kinderen van 5 t/m 12 jaar. Als volwassene ook meeknutselen? Dat kan! Voeg jezelf ook toe aan het aantal deelnemers in het aanmeldformulier.

De pakketten worden zo snel mogelijk verstuurd.

Maak een foto tijdens het knutselen en stuur het ons op via de mail (communicatie@friesmuseum.nl) of tag ons in een bericht op social media (@FriesMuseum). Dat vinden we leuk!

Foto door Ruben van Vliet

Wij willen graag dat iedereen die het wil, ongeacht je persoonlijke situatie, mee kan doen met onze activiteiten. Heb je bijvoorbeeld behoefte aan een gereduceerd tickettarief of ben je benieuwd of een activiteit ook aansluit bij je zorgbehoefte? Neem dan contact met ons op via activiteiten@friesmuseum.nl

Ben je doof of slechthorend? Wij schakelen graag een NGT-tolk voor je in.
Mail dan uiterlijk twee weken voor de start van het programma naar activiteiten@friesmuseum.nl