meivakantie

familieworkshop
meivakantie

de vogels van ru

meivakantie in het fries museum

Als jij een vogel mag bedenken, hoe ziet deze er dan uit? Laat je inspireren door de nieuwe tentoonstelling Petrit Halilaj en ontwerp je eigen vogel in het Fries Museum. De vogels in het kunstwerk Ru zijn gemaakt van scherven en andere archeologische vondsten uit Petrit’s thuisland, Kosovo. In de meivakantie schuif je gratis met het hele gezin aan bij de familieworkshop en ga je zelf aan de slag. Met klei, scherven, metaaldraad en allerlei materialen maak je de mooiste en meest bijzondere vogelsculpturen. Waar vliegt jouw vogel naartoe?
Datum: maandag 2 t/m vrijdag 6 mei
Tijd: 13.00 – 16.00u
Prijs: gratis
Van te voren aanmelden is niet nodig

Wij willen graag dat iedereen die het wil, ongeacht je persoonlijke situatie, mee kan doen met onze activiteiten. Heb je bijvoorbeeld behoefte aan een gereduceerd tickettarief of ben je benieuwd of een activiteit ook aansluit bij je zorgbehoefte? Neem dan contact met ons op via activiteiten@friesmuseum.nl

Ben je doof of slechthorend? Wij schakelen graag een NGT-tolk voor je in.
Mail dan uiterlijk twee weken voor de start van het programma naar activiteiten@friesmuseum.nl