samenwerking

en fries museum
samenwerking

langdurige samenwerking

tussen haan reclamewerk en het fries museum

Vandaag tekenden Kris Callens namens het Fries Museum en Christiaan de Jong namens Haan Reclamewerk een driejarig partnership. De signmaker uit Stiens levert al jaren diverse middelen voor de tentoonstellingen van het Fries Museum.

Vlnr: Daniel Hoogterp, Liesbeth van Keimpema, Kris Callens (Fries Museum), Christiaan de Jong, Hester Meijer-Oenema en Barry Ekkers (Haan Reclamewerk) bezegelen de samenwerking voor het doek van 10 x 15 meter dat Haan Reclamewerk produceerde voor de tentoonstelling Á la Campagne.

Christiaan de Jong: “Wij vinden het Fries Museum een parel in Friesland en zijn trots om voor het museum te mogen werken. Via deze overeenkomst zijn we meer dan alleen een opdrachtnemer. We intensiveren onze relatie voor langere tijd en zullen onder andere maatschappelijke projecten van het museum steunen.” Het Fries Museum is blij met de samenwerking en steun en zet de komende jaren nadrukkelijk in op het verder uitbreiden van partnerships met regionale bedrijven.

Het Fries Museum wordt mede gefinancierd door de Provincie Fryslân, het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap, Gemeente Leeuwarden, de VriendenLoterij en de Ir. Abe Bonnema Stichting.