studenten nhl stenden

geven voorstelling in
tentoonstelling fries museum
studenten nhl stenden

studenten nhl stenden geven voorstelling

in tentoonstelling fries museum

Geïnspireerd op de tentoonstelling Taus Makhacheva: it’s possible to raise the ceiling a bit maakten studenten van NHL Stenden Docent Theater een theatrale voorstelling. In een half uur leiden de studenten je al wandelend door de tentoonstelling. In elke zaal krijg je een theatrale verrassing, van dans en theater tot spoken word en muziek.  Ze brengen hiermee de tentoonstelling op een originele manier naar het publiek. Ontmoet een circus vol artiesten met allen hun eigen tradities en verhalen.

De voorstelling is gratis (exclusief museumentree) te bekijken op 31 oktober, 28 november, 30 januari, 27 februari vanaf 13.30 uur. Reserveren kan via de ticketpagina van het Fries Museum.

studenten nhl stenden geven voorstelling in tentoonstelling fries museum

lockdown
De studenten van de docentenopleiding werkten sinds april 2021 aan de voorstelling. Tijdens de lockdown hadden de studenten alle tijd om te ontdekken en creëren in een gesloten Fries Museum. Het Fries Museum opende de gesloten tentoonstellingen speciaal voor de studenten.

Taus Makhacheva: It’s possible to raise the ceiling a bit is t/m 6 maart 2022 te zien in het Fries Museum in Leeuwarden.
Taus Makhacheva in het Fries Museum