ic medewerkers mcl in het zonnetje gezet

19 mei 2020
Hoofdtrainer Henk de Jong van SC Cambuur ging vanmiddag hoogstpersoonlijk naar het MCL in Leeuwarden om een cheque namens de deelnemende sport & cultuur partijen, te overhandigen aan Chris Kalsbeek, coördinator vrijwilligerswerk & fondsenwerving van het MCL.

Nogmaals dank voor al jullie goede werk!

Foto: Henk Jan Dijks (www.cambuurimages.nl)

Het Fries Museum, De Elfstedenhal, De Blauwe Golf, SC Cambuur en Cambuur Verbindt hebben de handen ineengeslagen om de harde werkers van het MCL in het zonnetje te zetten. De druk  op zorg is door de coronacrisis enorm en er wordt keihard gewerkt om zo goed mogelijk zorg te verlenen aan iedereen die het nodig heeft. Dat brengt veel stress met zich mee en vaak ook lange dagen en diensten. De hoogste tijd dus om deze ‘helden van de zorg’ een hart onder de riem te steken en daarom doneren alle bovengenoemde partijen een honderdtal vouchers, zodat het zorgpersoneel wanneer de crisis achter de rug is kunnen genieten van een welverdiend uitje naar het museum, de schaatshal, het zwembad en/of het Cambuur Stadion met hun gezin of partner.