webshop geopend

met de feestdagen
webshop geopend

fries museum opent webshop

Vandaag heeft het Fries Museum een webshop gelanceerd. In de online winkel zijn verschillende tentoonstellingspublicaties verkrijgbaar, bijvoorbeeld van toptentoonstellingen als Alma-Tadema, klassieke verleidingEscher op reis en Rembrandt & Saskia: Liefde in de Gouden Eeuw. Via friesmuseum.nl/webshop kunnen geïnteresseerden voortaan winkelen vanuit huis.

De fysieke winkel van het Fries Museum zal naar verwachting op 19 november weer openen. Het museum moest onlangs de deuren sluiten in verband met de coronamaatregelen. Ook in de museumwinkel kunnen liefhebbers terecht voor mooie souvenirs en originele (kerst)cadeaus, zoals handbeschilderde voorwerpen uit Hindeloopen, kinderboeken, design, sieraden, tassen en unieke woonaccessoires. De winkel is zonder toegangskaartje te bezoeken en makkelijk bereikbaar vanaf het Zaailand.

Het Fries Museum wordt mede gefinancierd door de Ir. Abe Bonnema Stichting, de Provincie Fryslân, het Samenwerkingsverband Noord-Nederland, EZ/Kompas en de BankGiro Loterij.