nest

theatervoorstelling
petrit halilaj
nest

Wat als je plots je veilige nest zou verliezen? Ga mee op een theatrale reis door de tentoonstelling Petrit Halilaj: You used to fly, go everywhere and wake up those who are asleep. Geïnspireerd door het werk van de Kosovaarse kunstenaar maakten studenten van de opleiding Docent Theater (NHL Stenden) een voorstelling met onder andere spoken word, soundscapes, dans, animatie en documentaire. In NEST wordt je aan de hand van intieme en persoonlijke performances meegenomen door de tentoonstelling. De studenten gebruiken thema’s als eenzaamheid, vasthouden aan het verleden en zusterschap vinden; thema’s die Petrit Halilaj in zijn werk aansnijdt.

Data: 5 februari 2023 en 5 maart 2023
Tijd: 14.00 - 14.30 uur
Prijs: gratis (excl. museumentree)
Aanmelden via de ticketpagina

Wij willen graag dat iedereen die het wil, ongeacht je persoonlijke situatie, mee kan doen met onze activiteiten. Heb je bijvoorbeeld behoefte aan een gereduceerd tickettarief of ben je benieuwd of een activiteit ook aansluit bij je zorgbehoefte? Neem dan contact met ons op via activiteiten@friesmuseum.nl

Ben je doof of slechthorend? Wij schakelen graag een NGT-tolk voor je in.
Mail dan uiterlijk twee weken voor de start van het programma naar activiteiten@friesmuseum.nl