masterclass

masterclass

vrij borduren

masterclass met lily odette

Lily studeerde af als modeontwerper maar is vooral bekend als illustrator en dessinontwerper. Soms borduurt ze als een extra toevoeging en om haar werk te ondersteunen. Deze dag neemt Lily je mee op een ontdekkingsreis, ze vertelt over haar eigen werk ter inspiratie voor je eigen verhalend werk. De steken die je gebruikt zijn eenvoudig. Je werkt op een mooi lapje historisch linnen van 40 bij 50 centimeter.

Je werkt in het atelier van het Fries Museum, het atelier ligt dicht bij de tentoonstelling Haute Bordure, alle noodzakelijke maatregelen worden vanzelfsprekend in acht genomen.

Datum: vrijdag 9 juli
Tijd: 11:00 - 16:30 uur

Prijs: € 85,00, voor studenten € 70,00 (incl. materialen, koffie, thee en entree museum)
Locatie: Fries Museum Leeuwarden, maximaal 8 deelnemers